Open Access Week 2021
Ve dnech 25.-31. října 2020 proběhla tradiční mezinárodní propagační akce na podporu otevřeného přístupu k výsledkům vědeckého výzkumu.
Přehled akcí
12.10.2021
| Práva autora, právní rámec publikování | 09:00 - 11:00 |
| online- MS Teamspracovníci ve výzkumustudentiveřejnost | |
19.10.2021
| Licence Creative Commons | 09:30 - 11:00 |
| online - MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumustudentiveřejnost | |
20.10.2021
| Úvod do open science pro doktorandy | 14:45 - 16:15 |
| online, MS Teamspracovníci ve výzkumustudenti | |
25.10.2021
| Open Science podmínky v Horizon Europe – Jiří Kotouček (Technologické centrum AV ČR) | 10:00 - 12:00 |
| MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumustudentiadministrativní pracovníciveřejnost | |
| Strategie Open Science na Masarykově univerzitě – Jiří Marek (Open Science manažer, Masarykova univerzita) | 14:00 - 16:00 |
| MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumustudentiadministrativní pracovníciveřejnost | |
26.10.2021
| Open Access workshop with the Royal Society of Chemistry | 09:30 - 10:30 |
| online - MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumustudentiveřejnost | |
| ORCID – Jiří Marek (Open Science manažer, Masarykova univerzita) | 10:00 - 12:00 |
| MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumustudentiadministrativní pracovníciveřejnost | |
| Open Science a identifikátory na VUT | 10:00 - 11:30 |
| MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumustudenti | |
| Open access a predátorští nakladatelé | 13:00 - 15:00 |
| MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumustudenti | |
27.10.2021
| Using Preprints to Improve the Quality, Accessibility, and Impact of Your Research: An Introduction – Philip N. Cohen (SocArXiv, University of Maryland) | 14:00 - 16:00 |
| ZOOMučitelépracovníci ve výzkumustudentiadministrativní pracovníciveřejnost | |
| Možnosti využití a budování datových úložišť (repozitářů) s ohledem na požadavky Open Science | 13:00 - 15:00 |
| MS Teamsučitelépracovníci ve výzkumu | |
2.11.2021
| Science is great. Open it. | 10:00 - 16:00 |
| VŠB-TUO, Atrium IT4Innovationsučitelépracovníci ve výzkumustudenti | |